13:de

FREDAG !!

Sov hela vägen hem i bussen idag och när jag vaknar är vi snart framme.
Jag ringde till pappa för att höra vart ska skulle gå av.
Han svär och säger att han glömt bort att han skulle ta hem mig idag :P

När han väl kommer så frågar han om vi ska äta pizza idag, vissta tänkte jag :)
Pappa går in på pizzerian och jag stannar i bilen.
Så kommer en tant ut med en pizza och nå mer och går förbi bilen som står framför våran.
Jaha, tänkte jag. Någon som bor inte så långt bort härifrån :)

Så kommer hon upp vid vår bil och så öppnar människan vår bakdörr.
Hon börjar lägga ner pizzan på sätet när hon ser att jag stirrar på henne.
Hon skrattar nervöst och mumlar ursäkta och stänger dörren.
Hon går till bilen framför våran och lägger in pizzan och jag ser på henne hur hon asgarvar.

DET va ganska kul ;P


Och tillslut så bjuder jag på en bild.
Jag och Love of my life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0