Morning !

God morgon ! :D

Hade ställt klockan på halv sex imorse, tänkte att då kan jag ligga och dra mig till klockan sex :)
Oh vad händer?
Jooo, jag vaknar kvart över fem och kan inte somna om.....
Så det vara bara upp och hoppa kvart över fem :)
Va klart med allt, ALLT halv sju oh då kliver pappa upp :P

Trodde jag vaknade på bästa humöret så kommer jag till skolan och jag känner bara: PISS !
Jag orkar inte, värsta humöret på länge !
Men det kanske vänder, det brukar vända när man hänger med brudarna =)
Men jag kan ju säga att det började inte bra :P

Det gick kalas igår, körde över 13 mil och lämnade broren :)
Han kommer nog ha det toppen :)
Jag följde såklart med för att köra men lite var det för att spana in killarna André ska bo med ;)
Och han som är Andrés guide va väl inge speciellt men den andra killen som bodde i samma lägenhet ;)
OJOJOJ Det kan man kalla MUMS !
HAHA JAG SITTER OCH LER FÖR MIG SJÄLV NU ;)

Ikväll när jag kommer hem kan jag bjuda på några bilder :)

LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0